Світ упаковки також змінився з розвитком чоловічої цільової групи, що використовує косметичні продукти. Це тому, що те, що може сподобатися жінкам, не обов'язково відноситься до чоловіків. Форма, розмір і матеріал грають настільки ж вирішальну роль, як і текстури поверхні, кольору або орнамент. Жінок часто приваблює протилежне тому, що подобається чоловікам. Прямий, квадратний і з кутами означає чоловіче; округлі форми виглядають більш жіночними. Фірмові компанії давно визнали потенціал цілеспрямованого дизайну упаковки та створюють тару залежно від статі.
Кольори також збільшують рівні розпізнавання і підкреслюють ідентифікацію бренду. Більш ніж шрифти, кольори легше розпізнаються споживачами та залишаються в їх пам'яті довше. Сильні бренди, такі як Coca-Cola або Nivea, зуміли відзначитися виключно на основі їх вибору кольору. Спеціальні колірні системи допомагають вибрати унікальний корпоративний або брендовий колір. І тим легше для упаковки задовольняти очікування покупців, тим самим, роблячи її прекрасним послом бренду.