Упаковка для косметичної продукції як мистецтво

Схоже, культ косметичної продукції не зменшується. Навпаки, витрати на косметику ростуть з року в рік. Згідно бізнес-звіту косметичного гіганта L'Oréal, глобальні транзакції косметичних товарів у 2017 році коштували 205 мільярдів євро, що на 4% більше, ніж в попередні три роки. Однак це зростання йде рука об руку з посиленням конкуренції. Тому, щоб бути успішним на висококонкурентному ринку косметики, також необхідно забезпечити точне позиціонування і передачу контенту бренду. Тому при виборі упаковки, брендів і пакувальних фірм слід шукати безпомилковий дизайн бренду. Цей мультиплікативний ефект і спеціальна обробка перетворюють просту упаковку в успішний досвід бренду.
Фахівцем в секторі високоякісних пакувальних рішень є компанія YANGOLI. Для досягнення найкращих результатів фахівці з пакування об'єднують різні технології. Об'єднавши окремі елементи, оригінальні контрасти перетворюються в новий симбіоз, і в розумному поєднанні вони досягають несподіваного результату. Наприклад, використання в одній тарі різного покриття, або матове і глянсове покриття. Тактильні аспекти також є дуже важливою тенденцією в області упаковки та косметичних продуктів. Вибираючи графічні елементи, можна створювати індивідуальні акценти. Чоловіча косметика, зі зміненими процедурами догляду за чоловіками, стала одним з найбільших ринків зростання в секторі догляду за тілом.
Світ упаковки також змінився з розвитком чоловічої цільової групи, що використовує косметичні продукти. Це тому, що те, що може сподобатися жінкам, не обов'язково відноситься до чоловіків. Форма, розмір і матеріал грають настільки ж вирішальну роль, як і текстури поверхні, кольору або орнамент. Жінок часто приваблює протилежне тому, що подобається чоловікам. Прямий, квадратний і з кутами означає чоловіче; округлі форми виглядають більш жіночними. Фірмові компанії давно визнали потенціал цілеспрямованого дизайну упаковки та створюють тару залежно від статі.

Кольори також збільшують рівні розпізнавання і підкреслюють ідентифікацію бренду. Більш ніж шрифти, кольори легше розпізнаються споживачами та залишаються в їх пам'яті довше. Сильні бренди, такі як Coca-Cola або Nivea, зуміли відзначитися виключно на основі їх вибору кольору. Спеціальні колірні системи допомагають вибрати унікальний корпоративний або брендовий колір. І тим легше для упаковки задовольняти очікування покупців, тим самим, роблячи її прекрасним послом бренду.
Читайте також
Контакти
Ми любимо допомагати та готові відповісти на будь-які питання щодо упаковки за телефоном, поштою або в соціальних мережах. Запитуйте!
Пластикова упаковка для косметики та медицини
від європейських виробників.
Оптом та у роздріб
2021 © Дистриб'ютор пластикової упаковки YANGOLI