Як продати товар за 4 секунди

Дизайн для пластикової упаковки

Ми поговорили з головним маркетологом компанії Yangoli та дізналися, як правильно презентувати і продавати продукт.
Ми
Анно, розкажи, яку роль упаковка грає в комунікації зі споживачем і чи правда, що неправильно підібрана упаковка може звести нанівець всю стратегію?
Анна
Як відомо, упаковка — це невід'ємна частина продукту і комунікації навколо нього. Правильно підібрана упаковка (під цим треба розуміти не тільки сам флакон або баночку, але і дизайн етикетки, комплектуючі упаковки) гарантовано привертає увагу до продукту і спрощує його продаж. Якщо виробник вгадав з упаковкою, це вже хороша реклама того, що всередині. Споживач приймає рішення про покупку протягом 3-4 секунд після того, як побачить його на полиці в магазині. У свою чергу, якщо упаковка не викликає довіри або позитивних емоцій, то і зробити промо матеріали, які збільшували б продажі дуже важко. У такому випадку доводиться робити акцент на чіпких слоганах, білбордах і яскравих картинках. Тому упаковка за важливістю йде слідом за якістю самої косметики, і вже потім картину доповнює реклама. Завжди розумніше інвестувати трохи більше в якісну і оригінальну упаковку.
Ми
Які упаковки зараз більш круто заходять на ринок? Універсальні або оригінальні (нестандартні)?
Анна
Вибір упаковки залежить від марки та продукту. Бренди з високої цінової категорії найчастіше шукають нестандартні варіанти упаковки, це, напевно, найбільш дієвий спосіб підкреслити оригінальність і статусність марки. Масовий ринок частіше дотримується стандартних упаковок. В першу чергу через доступність. Але треба зауважити, що навіть бюджетні бренди активно цікавляться еволюцією пакувальної індустрії, щоб мати можливість навіть з доступних варіантів упаковки вибирати найактуальніші. Упаковка продукту повинна викликати довіру у споживача і виділяти продукт на полиці в маркеті.
Ми
Яка упаковка найкраще продає?
Перш за все якісна упаковка. Навіть серед дешевих продуктів покупці віддають перевагу більш якісній упаковці. Часто увагу покупців приваблює приємна на дотик упаковка, наприклад, з покриттям Soft Toch
Бажаємо успішного вибору упаковки та великих продажів.
Читайте також
Контакти
Ми любимо допомагати та готові відповісти на будь-які питання щодо упаковки за телефоном, поштою або в соціальних мережах. Запитуйте!
Пластикова упаковка для косметики та медицини
від європейських виробників.
Оптом та у роздріб
2021 © Дистриб'ютор пластикової упаковки YANGOLI